Sidvisningar förra veckan

måndag 3 januari 2011

2-3 januari

Skapligt väder igår. Och bilen gick igång. Det var väl ungefär det positiva igår. Jag var en sväng på banan och sköt 561 poäng med luftpistolen. Det var sista träningspasset inför swedish cup. Det ger ju inte några större förhoppningar, men jag hade något rött på mig när jag tog en vindruva för varje klämtning i klockan på nyårsnatten, så enligt spansk, kanske bara mallorkinsk, sed kommer det här året att gå bra.
I morse var det grått och rått och 8+. Lilla fysprogrammet med tillhörande joggingrunda gick tungt men det blev gjort utan dödsoffer, så Matte och mor fick kaffe på säng igen.
Torrtränat lite grann, tvättat sömta, packat en del är väl vad man ägnat dagen åt. Ätit gruvligt god middag, även om det låter simpelt när man säger spagetti med köttfärssås. Det var gott om kummin i röran så hade jag inte varit så vedervärdigt seriös skulle jag ha skjöljt ner med en dos equis, men nu är man ju sportsman.

Saknad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar