Sidvisningar förra veckan

tisdag 11 januari 2011

Tisdag

Klockan 6 i morse såg schemat lite annorlunda ut än vanligt. Mycket skjuta är planerat så för att skona kroppen lite skippades situps och armhävningar till förmån för några uppvärmningsövningar, någon form av pilates, som föll Matte på läppen. Efter det i laga ordning 5 minuter hopprep. Sedermera en joggingtur, som förflöt störningsfritt i mild bris vid brusande strand. Ankommen kammaren utövades underkroppsstärkande rörelser medelst gummiband, och i anslutning till detta inmundigades frukter och nötter.

Fripistol stod på schemat och det började hyfsat, men sen började det blåsa ganska häftigt och jag började laborera med visirlinje och balans så jag håller inne med resultatet tills jag har lärt mig leva med skammen.
Luftpistol. 2x100 skott/50 minuter. Första 60 skotten gick på 26 minuter. 573 p. Snittpoäng på 10 första serierna blev 95.8. Laborerade med glasögonen i nästföljande 3 serier vilket ledde till stygg spridning. Sista 10 seriernas snittpoäng blev 93.9. Nu är jag öm. Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar