Sidvisningar förra veckan

måndag 24 januari 2011

Måndag

Grått. 6+. Lång sovmorgon, var inte uppe förrän vid halv 8. Armhävningar, situps, hopprep, jogging, MAQ, och hantlar. Sprang till butiken för att köpa frukost. Tränade snabbpistol mot väggen ( det känns inget bra) fram till lunch. Åt lunch, drog på understället och for till banan.

Tar på skyttebrillorna direkt inne i lufthallen, har inget filter på för det var mulet ute, stretchar och studsar och viftar en stund. 10 torrklick mot väggen med vardera hand och 10 torrklick mot tavla. Fram tills nu har syftet med dagens göromål varit att göra poäng. Eller att försöka utröna om armhävningar möjligen kan vara av ondo. Jag vet inte. Jag har inget svar på det. Är det en fråga?

15 provskott. Schysst. Match: skott nr 6 och 7 sitter rakt till höger. Nära 8:or. Korrigerar medelst rattande på siktskruvar. Sådär brukar det bli och det fortsätter att bli så, men, i serierna 5 och 6 behöver jag inte skruva. Då började jag piggna till igen efter att ha varit i lunchkoma sen jag satte mig i bilen. Och armen har slutat skena iväg åt vänster. Det blev 577 poäng och jag är fullkomligt övertygad om att följande serier kommer att gå bättre. Samma scenario som igår, "4st 97:or innan du får åka hem".

96p i första efter att ha lagt ut sista skottet kl 7. 99p i andra efter uttolkning av 3:je skottet. 97p i tredje. 98p i fjärde med miss i sista skottet. 96p i femte med miss i sista skottet. 97p i sjätte med dagens första 8:a i andra skottet och en miss i sista skottet. 583 poäng.

Man kan konstatera; det är nervöst när det börjar bli viktigt. Måste jobba på det.
Det behövdes inte skruvas något hemskt mycket i andra halvan. Grejerna lugnar ner sig om de fått arbeta en stund, men det blev kanske lite mycket fys imorse.
Och jag ska inte äta inom 2 timmar före match.
I morgon blir det fri. Och luft.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar