Sidvisningar förra veckan

onsdag 19 januari 2011

Onsdag

Disigt imorse men tydliga tecken på finväder i annalkande. 9+. Lilla fyspasset. No problems. Vi var ganska tidiga till skjutbanan. Helt anledningslöst. Fripistol var ämnet för dagen. Helt okej provserie men sen gick det  sämre. Skvätter till vänster alldeles för ofta. Får inte iväg dom. I andra serien kommer det sällskap på båda sidor om mig. Undrar varför. Hallen är rymlig. Till vänster en dubbelsida i 9,3x74, till höger en vanlig tråkmåns, om det inte vore för volymen och skärpan i knallen. Det är när de här gökarna börjar hoa som det blir höga 8:or. Jag blir vinglig också. Skulle inte alls förvåna mig om balanssinnet påverkas av dundret. Fula skott åt höger blir det när hela kroppen är på glid.
När sällskapet kommer på att de ska gå hem börjar det brisa på ögat. Det går kort sagt illa i helhet, även om det finns fina träffar också. Jag karvar lite på kolven och det går på sätt och vis bättre, men vid det laget är jag så less på alltihop att jag är slarvig. Det smäller för fort nu. Innertia eller sjua. Någonstans där tar det. Det slutar på 536 och jag anfaller desperat alla mina kolvar med kniv och rasp i kvällningen. Och börjar faktiskt få aw 93:an att kännas småtrevlig också. Får se i morgon vad det leder till. Standard match då. Och jag har tränat lite 10:or mot väggen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar