Sidvisningar förra veckan

torsdag 30 december 2010

onsdag

Ottan var tidigt kommen i morse för jag gatt slå på datorn och kolla mailen för att se om Björn kunde tänkas vilja följa med på skjutning tidigt i dag. Jo. Så det var kolsvart på playan. Jag tror att vädret var fint. Brisen var lätt och havet lät lite vildare än det borde ha gjort med tanke på brisen. Det börjar ligga tång i strandbrynet också. Den stinker och man snubblar på den.
Det var inget mycket roligt på banan.  Jag körde vidare med 5 skottsserierna men det varr inte till någon nytta idag. Hade inte några spasmer men gott om "helkroppsglidningar". 3 stycken 8:or i första serien och 6 totalt på 60 skott. Gjorde en serie till för att kunna räkna den första som prov, men då började jag med en 7:a och det låter väl inte bättre. Ingen skillnad i poäng. 571.
Resten av dagen har jag bara opponerat en C-uppsats. Alla ni stackare som någon gång har sysslat med sånt förstår att nu är man mosig i kupan och trängtar sängläge. Bon nuit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar