Sidvisningar förra veckan

torsdag 16 december 2010

Torsdag

Tokblåsigt idag igen. 5+. Regnade inget i natt så i morse blev man blästrad på playan. Vägen tillbaka gjorde jag på parallellgata. Det kom sol vid 10-tiden och vinden mojnade nästan bort också, så man blev lurad att gå ut på balkongen, men det var inget som höll. Såg fiaskot i Slovenien på dumburken, torrtränade lite, såg tjejerna göra bättre ifrån sig nu igen, och for till skjutbanan.

Gårdagens snö ligger kvar däruppe
Lätt uppvärmning och 10 provskott. Någonting som ska vara bra för min mentalitet tog vid. En serie skjuts som vanligt, med noggrannhet osv. Nästa serie skjuts fort, med betoning på fort. Ingen tavelkoll där. Om vartannat så. Det går ut på att gå tillbaka och fokusera på att komma igen efter dipparna. Det blir dippar nämligen. Och eftersom jag inte kollar träffarna i snabbserierna blir jag tämligen frustrerad då jag är beroende av att veta vart det tar. Kort sagt, man lär sig att bita ihop och komma igen. Så, med variationer mellan 91 och 97 slutar dagens match på 569.
Mañana blir det fripistol. Det har inte gått hittills för antingen har det inte funnits tavlor att köpa, eller så har jag inte kunnat göra mig förstådd när jag vill köpa. Någondera. I dag gick det. Materielen ingår inte i medlemsskapet här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar