Sidvisningar förra veckan

onsdag 1 december 2010

Onsdag

Uppe i ottan imorse. 06:00. Helt okristligt, men även om fysen tog sin tid så var jag mol allén på playan i den första ljusningen. Skitmysigt. Skapligt varmt var det också, men det måste ha blåst bra inatt för det var geggigt i sanden ända upp till den stenlagda gången. Fan vet om inte stranderosion är ett problem här. Jag tycker playan verkar smalare nu än den var för 10 år sedan. MAQ-träningen har börjat gå så pass bra att utföra så jag har ökat antalet repetitioner. Gör sånt måndag, onsdag och fredag den här veckan.
Hyrde en bil på förmiddan och körde den till hotellet. Tillbringade chockad några timmar i gasset på balkongen innan vi knallade upp till gamla stan i ett ärende. Det blev anmärkningsvärt mycket kallare att gå hem. Infödingarna går med huvan uppfälld på täckjackorna. Jag går i kortbyxor och t-shirt. Känner mig både dum och frusen.
Många timmars datorjobb har följt på det. Idrottonline är skitsegt. Nu ska jag bekämpa pricken i någon enstaka timme. Och fundera på hur vi ska ta oss levande till  skjutbanan imorgon i vår "frihetsmaskin". En Daewoo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar