Sidvisningar förra veckan

tisdag 30 november 2010

tisdag

Jag har 99 centimeter i midjemått. Betydligt bredare än halvlång alltså. Det var fys och nutritionscoachen, Matte, som kom på det. Att det skulle mätas alltså. Ändå var hon  human nog att vänta till efter morgonfysen. Jag kanske tjänade någon centimeter på det för det var nästan varmt, 15 grader, och nästan sol, så det blev svettigt.
Hantelträning och frukost följde på det innan det var dags att bekämpa pricken på väggen. Och cirkeln. Och vita tavlan.

Vi var till skjutbanan utanför Palma ikväll. Jag körde hela programmet. 20 lyft mot vägg. 20 lyft mot ring. 20 lyft mot tavla. 20 till med kontrollerad ingång i riktområdet. 10 skott mot vit tavla och 20 mot tavla. Sen fortsatte jag så jag hade 60 skott att räkna. Det vill man ju göra. Varierande resultat. Stor spridning i vita tavlan. Resultat mellan 100 och 88 annars. Det var ett tag sedan man sköt en hundring men på det hela taget känns det inget vidare iallafall. Nu blir det middag i traditionell spansk tid. Nattamat heter det i Skåne. Fisk är det oavsett.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar