Sidvisningar förra veckan

tisdag 14 december 2010

Storstryk

Det har varit en alldeles fasansfullt eländig dag. 10 grader i ändarna och max 14 en kort stund på mitten. Och grått. Regn över Palma men häruppe i Alcudia har vi klarat oss från sånt. Lilla fysprogrammet i morse. Gick ganska bra, förutom att värken i vaderna börjar bli sån att jag tror jag måste börja tänka mig för. Matte säger att jag stretchar för lite. Jag säger att hon plågar mig för mycket.
En skapligt lång promenad blev det när vi skulle ut och bunkra nödtorft. Av någon anledning blir det alltid affären längst bort när man ska bära som mest.
På banan gick det lite ovanligt mycket upp och ner. Vi gjorde vår lilla onödiga fjolliga strunttävling igen och Matte vann. Oförtjänt förstås. Kul för henne. Men jag blev bättre sen.
Dagens poäng blev 575. Började med en 92:a. Den serien räknades också som den sista i fjollmatchen. Fortsatte med 96, 97, 93, 97, 100. Känns attans fint att ta sig över 570 faktiskt. Trodde aldrig att jag skulle vara nöjd med så lite. En stor hop knattar i 7-10 års åldern invaderade hallen inför sista serien. Det kanske finns mening med att samla sig mellan skotten. Sent blev det iallafall. Avslutar dagen med en halvtimmes snabb promenad.           



Sån här skylt har inte alla skjutbanor


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar