Sidvisningar förra veckan

tisdag 7 december 2010

Tisdag

Jobbig dag. Upp 06:15 för att begå utökad fysisk träning. Ensam i mörkret på playan. Hela 15 grader så tidigt. Stadig bris. Det gick lätt att springa den vanliga rundan. Sen blev det värre. MAQ-övningarna har växt i omfång. Golvet blev fuktigt innan jag blev färdig. Klar menar jag. Färdig blev jag tidigt. Det tar hårt på mage och ländrygg. Och knän. Matte hade iallafall frukosten fixad innan jag blev färdig med hantlarna, så jag överlevde.

Det artade sig till skitfint väder så vi fördrev några timmar i solgasset på balkongen innan vi tog en tur till banan. Hade dubbeltimme i dag.
Fokus på avfyringar. 20 klick mot vägg. 20 klick mot ring. 20 klick mot vit tavla. 20 skott mot vit tavla. 20 skott mot tavla. Inget av detta kan sägas ha gått bra. Jag var väl lite matt kanske.
Vi gick ut på trappen för en liten fruktstund. Någon sorts falkar hovrade över fårskocken med skrovmål i åtanke kan man tro. Gott om folk i 25 metershallen. Vad jag hittills har märkt av verksamheten där är att det är 9mm som gäller. Kanske går in där någon dag.
Gjorde om hela programmet en gång till. Gick näppeligen bättre. Sköt en match på det och började den med en 98:a. 94. 96. 95. 93. 92. Tror jag blev lite trött. 3,5 timmar effektiv tid.
For hem, gick och bunkrade lite för dom har helg imorgon igen, tänka sig. Putsade lite på luftkolven. Händerna blir mindre nämligen även om midjan inte blir det. 1 timme torrklick med fripistol innan middag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar