Sidvisningar förra veckan

tisdag 21 december 2010

Tisdag

Sista dagen på ett tag med stora fysprogrammet. Ska börja få nerverna på plats inför Januari. 10+ och smådugg var det imorse vid 6:15, och playan var bara min. Joggingen gick lätt och smärtfritt. Tror nästan det  lönar sig att slöa ibland. Gjorde inte ett smack i söndags och igår blev det bara någon halvtimme torrträning, så kroppen ville själv i morse.
Jag var tidigt på banan. Tänkte köra lite mängd men jag orkade inte mer än en vanlig uppvärmning och 130 skott. Kan ha med kylan att göra förutom att jag är mör efter fysen, vilket märks som allmän svaghet, svårighet att stå stilla, spasmer, och inte minst att synen lägger av fortare. Som normalt fast värre alltså.
Provserien gick bra. Nästföljande 60 skott slutade på 565. Efter en kort paus bytte jag glasögon och fick skärpa på korn och tavla, vilket är att föredra jämfört med alternativet inte, och en liten stund var allting skitenkelt. I de 4 sista serierna var ingenting stilla men det slutade med 573.
Eftermiddagen har gått åt till slavtjänst. Har sprungit på affärer 4 ggr och diskat en oruvlig mängd disk.
Tänk på det alla ni som gillar när Matte bakar på facebook. Men det är mycket gott i byttorna när jag får ta dom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar