Sidvisningar förra veckan

lördag 5 november 2011

Helt vanlig fredag.

En helt vanlig dag på jobbet. 5 timmar effektiv arbetsdag gående med röjsåg. Allt levande ska ner. Det innebär att det är svårt att stå still, när det är dags för träningspasset.
10 provskott över hela tavlan. 17 hyfsade skott. 2 perfekta skott, mitt i nystanet, minimal blå linje, 8,2 till höger. Så nu blir det kafferast.
35 minuter senare, skott nummer 38 och 39 i samma 8:a mitt i nystanet. Jag har ofta fått höra att det skulle vara bättre om jag fick en smäll, så jag pluggar in ett par högtalare i datorn och det blir faktiskt bättre ett tag. 49, 50 och 51 sitter till vänster. Med nystan och allt. Den här gången korrigerar jag. Överkorrigerar enligt gängse standard, slutar på 560 poäng.
6 stycken 8:or, 3 bättre än igår. 14 stycken 9,8 eller 9,9. 6 bättre än igår. 2 poäng sämre totalt. Fullt i paritet med det normala för de senaste 3 veckorna. Trots fungerande dator och brist på humörsvägningar blir det inte bättre. Vad gör man?????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar