Sidvisningar förra veckan

söndag 6 november 2011

Allahelgon

+4 grader och alldeles blodgrått hela dan. Känns kallare. Känns som om det är snö på gång, ock det är ju på tiden men det är ändå djävligt illa. Jag får så elak huvudvärk av sådant här skitväder.



Ca. 400 skott har jag satt i scatten idag. Den kved aldrig på något vis, men jag hoppas att de gjorde ont allihop. En gång i tiden fick jag inte lämna skjutbanan om jag inte hade gjort tre stycken 97:or. Idag har jag gjort en och jag tror det är den första sedan i torsdags. Snittar ungefär 91 nu för tiden, med två stycken 86:or i botten. Det blir lätt så när man börjar skjuta 6:or.
Emellertid och emedan, jag gjorde en ny avtryckare idag, och efter det, jag säger inte tack vare, har längden på det blå strecket krympt, så länge det inte beror på klart märkbara tokspasmer(et nervorum distentionem).
Jag hör att konkurrenterna skjuter bra. Jag tycker inte om dem. Jag tycker inte om någon,........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar