Sidvisningar förra veckan

onsdag 9 november 2011

Bedrövelse utan ände.

Jag rörde inga pistoler överhuvudtaget igår. Vilodag. En del säger att det är bra. Kom hem i kväll, vräkte ned en kopp kaffe och körde igång med 10 provskott. Fortfarande på scatt. Pumpen är verkligen dålig.
De  fem första är väl samlade, de fem sista har bra valör. Kör. 6:an och 7:an är 8.3:or kl. två. Backhand spasmer. 95 poäng. Paus, för att hänga upp tvätt.
Gör bara 9:or runtom inget mönster, 90 poäng. 22:a skottet blir en forehand, 8.0. Tre 9:or, 95 poäng. Hittills är allt bättre än på länge. Kort paus.
Kanske hinner ändra fotställning, men jag har trägolv, det vill säga mönstrat. Jag är barfota och känner värmen. Jag vet alltså hur jag stod. Jag står alltid rätt. Den här serien har en träffbild som är betydligt mindre än 9:ans ring, men dess centrum sitter i åttan kl. tre. Jag korrigerar inte, för jag vill se hur länge det håller i sig, 79 poäng. Jag går och sätter på en kanna kaffe.
Korrigerar efter första skottet i nästa serie, 2:a skottet är 10,8 mitt i nystanet. Blir till slut 92 poäng. Sitter runt om. Inget mönster. Dricker en kopp kaffe, tårblandat. Skakar inte mer för det, men blir vinglig, 87 poäng. 538 ...................................
Imorgon blir det match utan paus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar