Sidvisningar förra veckan

torsdag 24 februari 2011

Träningsläger fripistol

2 dagar hann vi spendera i mänsklig temperatur innan det var dags att ge sig hem till fimbulvintern ånyo. Hade det funnits någon som helst antydan till framförhållning när inbjudan till lägret gick ut hade jag inte åkt ner hit emellan. Måste man ha en billig flygbiljett snabbt får man räkna med att häcka i Zurich (ex) i 18 timmar. Samåkningsplanering obefintlig.

Trevligt läger. Matti Kirilov var tränare. Jag tror det är synd att vi inte har setts tidigare. Mycket verbal man, jag tror det gick åt 120-130 skott på 2 dagar. Huvudsakligen handlar det om mentalitet, från avslappning till avtryck, och det kan nog vara så att jag tror honom. Det där sista lät kanske lite avigt, men de som känner mig vet att jag inte gett mycket för sånt bjäfs förut.

-15 i Stockholm. 21 timmar i Zurich. +15 kl.19:00 i Alcudia.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar