Sidvisningar förra veckan

tisdag 1 februari 2011

Tisdag?

Skjutabstinens. Torrklickar smäller inte. Får inte ens släppa luft. Och det blåser styggan därute. Med regn. Det har det gjort sedan lördag eftermiddag.
Jag gör fysen på morgnarna och får inte ro i kroppen så jag kan fortsätta med boken jag har börjat på fast den är bra. Och idag har jag fått bannor av mor för dåligt språkbruk. Det är inget kul nu. Inte alls.

Men vi har studerat Port Pollensa idag, och funnit att det är ett trevligt ställe. Med blåst och regn.

Sedermera har nätet muddrats på skrifter om pistolskyttets teknik och träningsmetoder. Finns länkar på ISSF:s hemsida. Nu börjar jag bli skapligt fyrkantig och det vankas semlor. De som säger att semlor ska ätas enbart på fettisdagen har helt fel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar