Sidvisningar förra veckan

fredag 4 februari 2011

in transit

Sitter på Arlanda och funderar på vad som skulle kunna gå käpprätt åt h-e. Har fått med mig allt bagage ända hit helt strulfritt igen, så det kan inte vara det. Framåt morgonkvisten ska vi äntra en bil och det lär nog inte bli några problem med det, men skulle det gå illa så är det ändå ett dygn kvar innan jag ska skjuta.
Jag har inte en susning om var hotellet eller skjutlokalen ligger men det kan inte heller vara något jag behöver vara nervös för.

Materialfel då? Nej, det kan inte gå fel med Pardini. Brillorna brukar inte heller ramla av mig. Jag har sett startlistorna och det står inga nervöst affekterade människor omkring mig så man kan nog bortse från grövre störningsmoment. Sömnen kommer att vara lite ur spel ett par dagar framåt. Skulle gärna ha haft en natt till i en säng emellan. Näringsintaget är rubbat. Det kan vara bra. Men plågsamt. Turkallingarna har råkat bli tvättade men sådant tror jag inte på ändå. Ljuset i lokalen är vad jag vet som är mest emot mig. Jag har inte varit där men det är alltid så. Elektroniska tavlor är inte heller optimalt. De kan fungera otillfredsställande, och det är aldrig bra att behöva byta tavla.  Ljuset och tavlorna är inte något jag kan påverka så det är bara att glömma.  Största boven i dramat är nog skytten själv men lite stramt tuktande gör nog susen för den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar