Sidvisningar förra veckan

söndag 6 mars 2011

reg m i njurunda

Tänkte nästan låta bli. Skulle ha låtit bli. Men bestämde på fredagkväll att jag skulle till Njurunda för reg-m i luft. Variolensen har sprungit läck så jag hade inte stort hopp om att se något. Diopter löser en del av problemet men den är i vägen också. Det tar längre tid att få iväg skotten med diopter, vilket är förödande för ögats "pigghet". Till råga på allt bestämde jag att resultatet används till allsvenskan också. Jaja, i år vinner man ingenting där iallafall. Och inte i Njurunda heller. 563p blev det efter 5 skitserier och en inte alltför dålig. Man får hoppas att man blir dösjuk raskt så man har något man kände av.

Lördag kväll och Söndag var träningsbefriade. Men jag har tryckt ihop drygt 600 32:or i enkelpressen så jag har inte varit lat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar